7.2. Cambiamenti alle spedizioni non documentate
  • grallenMost Valuable Poster 03 aprile 2017, 14:46 grallen
    BattleTag: Grallen#2521
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    Dal caos si crea l'ordine e dell'ordine si genera il caos.
    #1
    Ci sono stati dei cambiamenti in alcune spedizioni che non sono state riportate nella patch note e che alcuni utenti stanno invece facendo notare:

    Undocumented changes to dungeons in 7.2.

    First of all, I'd ask why is this a thing - so many stuff have changed in old dungeons without any patch note, literally the only patch noted thing was "we added an extra mariner to maw of souls when teeming is active", what about the rest of changes people report?

    Why were the changes made and why aren't they officially listed?

    Feel free to add more, I'll list the ones I managed to find out from reddit or from friends running m+ yesterday.

    Vault of the Wardens

    - doors after Inquisitor boss are closed until one of the demons (shivarra / dreadlord) are killed, preventing stealthing past them
    - spiders in the last gauntlet with the light were relocated, there is no more spider pack when you jump down the first time, they're later on

    Halls of Valor

    - wall jump to Fenrir was blocked
    - orbs on Odyn from spears are now HUGE lava balls and only 3 per spear
    - Hymdall always calls 3 drakes instead of 1 with first wave, 2 with second wave, and 3 with third wave on
    - some trash was removed from the dining hall

    Maw of Souls

    - Habaron casts his purple puddles more often
    - Helya casts brackwater barrage more often, and the react time was shortened
    - (unconfirmed) some caster trash mobs on the upper deck have extra aoe abilities

    Black Rook Hold

    - Dantalionnax casts his big purple beam across the room in a different rotation than before
    - (unconfirmed) Amalgam of Souls pulls you in together with the souls in the channel phase

    the Arcway

    - added some extra trash before General Xakal

    Darkheart Thicket

    - Dresaron has bigger range and strength of the downdraft (pushback) ability

    Neltharion's Lair

    - Ularogg Cragshaper casts the rune of grasping earth ability on 3 people at once instead of just 1, and the cast time was sped up
    - add giants on Dargrul have comparably more health than before

    Wish we had some confirmation if all of these are intended changes or any of them are considered bugs.


    Avete notato altri cambiamenti?
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  • Wulgrim 03 aprile 2017, 15:10 Wulgrim
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    They were all dead. The final gunshot was an exclamation mark of everything that had led to this point. [Cit]
    #2
    Notato tranquillamente il vento dal drago che è rapido (non ci si sta dietro con gli scorch del fire, e talento sprint allegato)
    Sale del valore hanno rimosso 1 pull (lato destro, a fine corridoio, per salire dalla val'kir); tocca fare la patrol che solitamente veniva skippata. La ggente morta dai draghi del primo boss
    Le mani ora sono su tutti i caster dal secondo di neltharion's lair

    Non mi pare sia cambiato molto il raggio a BrH ma semplicemente ha un effetto grafico MOLTO più evidente
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  • Antherion 03 aprile 2017, 18:06 Antherion
    Messaggi: 195

    Iscritto il: 27 giugno 2010, 16:48
    #3
    non li avevano annunciati ma avevano detto che le spedizioni sarebbero state un po più difficili per via dell'incremento del livello dei drop 0
  • grallenMost Valuable Poster 03 aprile 2017, 18:27 grallen
    BattleTag: Grallen#2521
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    Dal caos si crea l'ordine e dell'ordine si genera il caos.
    #4
    Antherion ha scritto:non li avevano annunciati ma avevano detto che le spedizioni sarebbero state un po più difficili per via dell'incremento del livello dei drop

    @Antherion

    Si vero ma una frase del genere si intende un incremento di danno e vita ai livelli più bassi (cosa che è successo), non un cambiamento ad alcune meccaniche o alla rimozione e/o aggiunta di particolari mostri :good:
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  • boothroyd 04 aprile 2017, 08:46 boothroyd
    BattleTag: skull#2815
    Messaggi: 69

    Iscritto il: 19 settembre 2011, 10:41
    #5
    lower karazan non puoi saltare dal balcone, devi passare per la strada vecchia e c'e' una barriera che blocca l'entrata da Moroes sparisce solo dopo la kill di attumen (almeno cosi abbiamo fatto ieri sera) 0