• Jeff Kaplan è intervenuto sui forum statunitensi di Overwatch in risposta ad alcuni giocatori.

    • Verrà aggiunto un cronometro per conoscere lo stato degli obiettivi di tipo trasporto.
    • L'attuale sistema per conoscere quali membri del proprio team siano in vita verrà migliorato
    • Una modalità classificata è nei piani del team, ma potrebbe non essere pronta al lancio.
    • In futuro sarà possibile personalizzare i mirini delle proprie armi.
    • Non è prevista la possibilità di poter nascondere il modello del proprio eroe.
    • In futuro sarà possibile disabilitare la musica del gioco durante le partite.

    Jeff Kaplan ha scritto

    Posted by Ruwin

    • Stopwatch integration for payload maps
    • In order for this game to be balanced and played from the top-down, we will need to tools to play the game properly at the highest level. I'm sure this is on your radar. 



    Yes. On our radar.
     

    11/23/2015 11:23 AMPosted by Ruwin

    • Killfeed or Kill Notifications
    • Having to destroy my visibility in-game by pressing TAB to view dead players is not ideal. Nor is swinging my mouse around to count my teammate's skulls. The process of that information being fed to the player is not as seamless as it should be and it is rather distractive from the gameplay. When I press tab to view the enemy team's dead players, a grayed out portrait is not "at-a-glance" enough. Perhaps a skull over the portrait would suffice.



    This came up internally in our alpha and we’ve been discussing it since then. We’ll have a solution. We just haven’t entirely agreed on that solution internally yet.
     

    11/23/2015 11:23 AMPosted by Ruwin

    • Rank or Displayed MMR
    • In CS:GO you have 18 ranks which can each be sought one after the next as a player looking to improve. Progression, continuity and goal driven gameplay are important in RPGs and it keeps the player coming back for more. This is something FPS's have traditionally lacked. Something as simple as a ladder(a la SC2?), ranks or win-loss will benefit player retention greatly.



    We’re very excited about a ranked play mode. If this feature does not make launch, it will be one that we focus on post-launch.
     

    11/23/2015 11:23 AMPosted by Ruwin

    Crosshair customization.



    We’re open to this. We’ll probably give some basic options.
     

    11/23/2015 11:23 AMPosted by Ruwin

    Hide viewmodel option.



    Not planned. 
     

    11/23/2015 11:23 AMPosted by Ruwin

    Healthbar placement, opacity or hue. I find this is difficult to pick up in peripheral while in the most hectic moments.



    We haven’t received too many complaints about this but we’ll keep an eye on it and make adjustments as needed.
     

    11/23/2015 11:23 AMPosted by Ruwin

    The music is wonderful, no doubt. But for those of us who have played hundreds or thousands of games, we'd love to have an option to opt out.



    This is planned. I think it’s scheduled to go live early next year. 

    Thanks for all the feedback!

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4 commenti
  • BloorMost Valuable Poster 24 novembre 2015, 15:36 Bloor
    Messaggi: 4026

    http://www.twitch.tv/bloor95
    #1
    Molto interessante non vedo l'ora di saperne di più :) 0
  • Waffle 24 novembre 2015, 16:11 Waffle
    BattleTag: Waffle#2400
    Messaggi: 18

    Iscritto il: 22 luglio 2015, 15:27
    #2
    Speravo che il gioco fosse completo PER il lancio :( 0
  • HERC 24 novembre 2015, 17:42 HERC
    BattleTag: HERC2 #2815
    Messaggi: 162

    Youtuber, Caster, ESL Parthner e le italiane su Gosugamers in esclusiva!
    #3
    Come ho scritto anche su reddit sta cosa delle ranked è abbastanza grave perché sto gioco al momento promette di attirare una delle piu grandi affluenze di player competitivi della storia del gaming, dal fanatico di esport blizzardiano, ai vari pro dei moba che già ci stanno dando dentro in beta, ai pro di TF2, ai pro dei vecchi FPS in cerca di qualcosa di più attuale e agli aspiranti pro della nuova gen di FPS [piu consollara] che invece è alla ricerca di un titolo meno casualone e più tosto esport.
    A questo genere di player ( me compreso eh ) la ranked è la feature che importa di più in quanto è il mezzo che dimostra il proprio achievement/ progress / miglioramento.

    Abbastanza confuso..
    0
  • IlDon 24 novembre 2015, 19:34 IlDon
    BattleTag: IlDon#2503
    Messaggi: 661

    Do You Like to PLay with Fire?
    #4
    Allo stato attuale è un gioco che NON vale la pena comprare. Ma nemmeno 10 euro a mio avviso. Non c'è praticamente nulla, in pratica un qualsiasi fps senza manco uno straccio di storia single player. Amanti di cod fatevi avanti. I 60 euro a questo giro me li tengo in tasca :D
    A maggior ragione se alcune feature come il ranked che praticamente su questo gioco sarebbe l'unico stimolo a giocare lo inseriscono al lancio.
    0
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