• Il 18 Febbraio sono state applicate alcune modifiche e correzioni a Heroes of the Storm, tra cui un miglioramento alla funzionalità di riconnessione in partita che ora dovrebbe essere considerevolmente più rapida. In futuro potrebbero essere applicate ulteriori migliorie a questa funzione.

    Spyrian ha scritto

    As mentioned in our February 18 Maintenance thread, we deployed a hotfix update for the Heroes of the Storm Closed Beta in order to fix a few bugs that arrived with our previous patch. Complete patch notes for today's hotfx have been listed below, as well as added to our February 10 Patch Notes blog.

    General

    • The Reconnect System has received several improvements, which should help players more quickly rejoin in-progress Heroes matches from which they’ve disconnected. The Reconnect System will continue to undergo evaluation going forward, and further improvements will be implemented as necessary with future updates.

    Bug Fixes

    General

    • Fixed an issue in which players could be repeatedly prompted to reconnect to a match that had already been completed.
    • Fixed an issue that could cause the player to lose control of his or her Hero after reconnecting to an in-progress game multiple times.
    • Try Me and Training modes will no longer generate error text.

    Battlegrounds

    • Resolved a crash that could occur while playing on the Garden of Terror Battleground.

    Heroes

    • Brightwing’s Soothing Mist Trait will no longer stop functioning after coming under the effects of Zeratul’s Void Prison.
    • Fixed an issue which could allow Zeratul’s Singularity Spike to deal more damage than intended when cast multiple times using the Double Bombs Talents.
    • Raynor’s Adrenaline Rush Ability will no longer cleanse movement impairing effects prior to learning the Fight or Flight Talent.
    • Respawn waypoints set from The Lost Vikings’ tombstones onto an enemy Hero will no longer track that Hero through the Fog of War.
    • Spirits created by Chen’s Storm, Earth, Fire Heroic Ability will no longer fly across the Battleground after using their Triple Attack or Split Up Abilities to cross an enemy Zeratul’s Void Prison.

    User Interface

    • Fixed an issue which allowed players to access bonus free-to-play Hero rotation slots prior to unlocking them at Player Levels 12 and 15.
    • Options settings will no longer be reset to default if Heroes of the Storm was installed to a filepath that contains non-English characters.
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    Tag:
5 commenti
  • BlackOzzy 19 febbraio 2015, 11:28 BlackOzzy
    BattleTag: BlackOzzy#2552
    Messaggi: 38

    Storicamente Blizzard ha fatto di tutto per non farmi scollare dalla sedia....e credo stia peggiorando negli anni con questo intento!
    #1
    Non vedo l'ora di disconnettermi SOLO per vedere questa miglioria che è un "neo" frustrante di un prodotto divertentissimo e coinvolgente. 3
  • M0rdreD17 19 febbraio 2015, 11:49 M0rdreD17
    BattleTag: M0rdreD17#2753
    Messaggi: 47

    Iscritto il: 08 gennaio 2015, 14:53
    #2
    meno male, prima generava 1d20 di madonne moltiplicato per ogni membro del gruppo in TS... 1
  • digre 19 febbraio 2015, 11:56 digre
    BattleTag: DarkFury#2752
    Messaggi: 283

    DarkFury
    #3
    Eheheh rofl rofl 0
  • Yardeh 22 febbraio 2015, 18:31 Yardeh
    Messaggi: 8137

    -cometaxxx-
    #4
    Io questo cambiamento non lo vedo. Sono crashato ho dovuto riavviare il pc e sono in delay di 10 minuti. Io non capisco perchè sta robbbba. 0
  • Aralcarim 22 febbraio 2015, 20:22 Aralcarim
    Messaggi: 4078

    Nihil credendum nisi prius intellectum.
    #5
    cometaxxx ha scritto:Io questo cambiamento non lo vedo. Sono crashato ho dovuto riavviare il pc e sono in delay di 10 minuti. Io non capisco perchè sta robbbba.

    @cometaxxx perché sto client di schifo è basato su quello di starcraft. I replay, prima di essere visti, vanno caricati tutti fino al punto finale. Di conseguenza quando ti riconnetti alla partita, il gioco legge il replay che hai tu in locale fino al punto in cui sei crashato e lo ricostruisce e lo paragona con quello che ha il server e ci aggiunge il pezzo in cui manchi

    Per questo motivo è impossibile riconnettersi alle partite lunghe mentre è abbastanza rapido farlo in quelle appena iniziate
    0
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