Heroes of the storm - Illidan
  • grallenMost Valuable Poster 24 febbraio 2014, 08:40 grallen
    BattleTag: Grallen#2521

Dal caos si crea l'ordine e dell'ordine si genera il caos.
    (fonte Heroesnexus)

Immagine

Illidan per chiunque abbia giocato o giochi su WoW è sicuramente stato uno degli eroi/cattivi più carismatici del gioco e della storia.

In Heroes of the storm Illidan è un dps a corpo a corpo ed è un vero cacciatore, una volta targhettato il bersaglio con il Mark of Azzinoth la vittima dovrà stare ben attento agli attacchi veloci e micidiali di questo eroe:

Aggiornato a 12 Marzo 2014

Statistiche

Melee / Damage HP: 830 (+145 per level)
    HP Regen: 1.73 (+0.301 per level)
    Energy: 0
    Energy Regen: 3
    Attack Damage: 65 (+15 per level)
    Attack Speed: 1.25 (+0.02

Abilità

- Betrayer's StrikeCooldown: 9 seconds
    Illidan's next Basic Attack does damage and applies Mark of Azzinoth to the target.

- Crescent SweepConeCooldown: 10 seconds
    Deals 256 (66 + 10 per level) damage to enemies in target area.Enemies with the Mark of Azzinoth take an extra 125% damage and are silenced for 1.5 seconds.

- LungeSkillshotCooldown: 8 seconds
    Lunges towards the target location, dealing 460 (118 + 18 per level) damage to the first enemy Hero in his path.Lunging into an enemy with the Mark of Azzinoth reduces its cooldown by 50% and roots them as Illidan flips behind them.

- The HuntHeroic AbilityCooldown: 60 seconds
    Illidan launches himself at the target enemy. Deals 275 (85 + 10 per level) damage, stuns target for 1 second and applies Mark of Azzinoth. Has a very long range.

- MetamorphosisCombat TraitArea of EffectCooldown: 100 seconds
    Transforms into demon form at the target location. Upon impact, deals 400 (210 + 10 per level) damage in a small area and applies Mark of Azzinoth to targets in a larger area. For each Hero struck, gain 150 temporary max health. Also grants 30% increased attack speed. Lasts for 18 seconds.

- Mark of Azzinoth Combat
    Basic Attacks against targets with Mark of Azzinoth reduce Illidan's ability cooldowns by 0.5 seconds. Using Betrayer's Strike and Heroic Abilities will apply Mark of Azzinoth to the target for 8 seconds.

Talenti

Regeneration Master
    Gather 3 Regeneration Globes to permanently grant you +3 health per second. Stacks.

Path of the Assassin
    Your Hero gains an extra 2 attack damage for every level gained.

Betrayer's Mark
    Increases the cooldown reduction per attack to 1 second.

Lethal Thrust
    Lunge deals 30% more damage.

Focused Attack
    Every 5 seconds, your next Basic Attack deals 30% additional damage.

Vampiric Assault
    Basic Attacks heal you for 100% of the damage done.

Thrill of the Chase
    Each nearby enemy with Mark of Azzinoth gives Illidan 10% Movement Speed. This effect stacks up to 3 times.

Both Blades
    Lowers the cooldown of Betrayer's Strike to 6 seconds.

Betrayer's Fury
    Betrayer's Strike also increases Illidan's Attack Speed by 30% for 4 seconds.

Evading Lunge
    After lunging, dodge up to 2 Basic Attacks in the next 3 seconds.

First Aid
    Activate to heal 7.9% of your max Health over 4 seconds.

The Hunt Cooldown: 60 seconds
    Become unstoppable and after 1 second, launch yourself at the enemy. Deals 75 damage, stuns target for 1 second and applies Mark of Azzinoth.

Metamorphosis Cooldown: 100 seconds Duration: 18 seconds
    Transforms into demon form and leaps to target location. Upon impact, deals 200 damage in a small area and applies Mark of Azzinoth to targets in a larger area. For each Hero struck, gain 150 temporary max health. Also grants 30% increased attack speed.

Spell Shield
    Periodically reduces the damage received from Hero Abilities by 50%. Stores up to 2 charges.

Giant Killer
    Basic Attacks against enemy Heroes deal an additional 1.5% of the target's max Health in damage.

Cursed Strike
    Increases the damage bonus from hitting a marked target to 50%. Increases the silence to 2 seconds.

Immolation
    Crescent Sweep spouts flames, dealing damage all around Illidan. Its cooldown is also reduced by 2 seconds.

Blood For Blood
    Activate to steal 15% of target enemy's max Health and slow its Movement Speed by 30% for 3 seconds.

Stoneskin
    Activate to gain 30% of your max health in Shields for 5 seconds.

Berserk
    Activate to increase your Attack Speed by 50% and Movement Speed by 10% for 4 seconds.

Fury Of The Storm
    Basic Attacks bounce twice to nearby enemies for 50% damage.

Resurgence of the Storm
    Upon dying, revive back at your Altar after 5 seconds. This can occur once every 120 seconds.

Bolt of the Storm
    Activate to teleport to the target location.

Qui la foto del Fel Magic Illidan

Immagine
    1
  • grallenMost Valuable Poster 26 febbraio 2014, 21:04 grallen

Eccovi un nuovo modello di Illidan Shan'do Illidan:

Immagine
    1
  • MasterRedzCommunity Manager 26 febbraio 2014, 21:36 MasterRedz
    BattleTag: MasterRedz#2155

"La tua anima sarà mia!"
    Ora voglio vedere Malfurion il Traditore. 5
  • ciccio44 27 febbraio 2014, 01:07 ciccio44
    BattleTag: Attil#2201

“Che può esserci al di sopra di uno che è al di sopra della fortuna?”
    Dat Illidan della natura o_o figo! Devo incatenare il portafoglio, sta cercando di aprirsi e sputare con tutte le sue forze... 0
  • Greymane 27 febbraio 2014, 12:42 Greymane
    BattleTag: Urabrask#2263

“War is our sculptor. And we are prisoners to its design.”
    - Javik [Mass Effect 3]
    Boh sarò io ma Illidan come "mascotte" non mi è mai piaciuto quel granchè, certo era il boss dei tempi d'oro di wow, ma non capisco perchè piaccia così tanto e a così tanti (tralasciando la difficoltá dell'enconter).
    La forma Fel Magic e carina e quella Shan'Do non mi ispira gran che ma non è malaccio.
    0
  • Doomfire 27 febbraio 2014, 13:12 Doomfire

Greymane ha scritto:Boh sarò io ma Illidan come "mascotte" non mi è mai piaciuto quel granchè, certo era il boss dei tempi d'oro di wow, ma non capisco perchè piaccia così tanto e a così tanti (tralasciando la difficoltá dell'enconter).
    La forma Fel Magic e carina e quella Shan'Do non mi ispira gran che ma non è malaccio.

Credo in generale alla gente piaccia (come a me) da Warcraft 3, l'encounter in WoW a me ha fatto morire l'interesse per la storia di warcraft.
    1
  • ciccio44 27 febbraio 2014, 18:15 ciccio44
    BattleTag: Attil#2201

“Che può esserci al di sopra di uno che è al di sopra della fortuna?”
    Greymane ha scritto:Boh sarò io ma Illidan come "mascotte" non mi è mai piaciuto quel granchè, certo era il boss dei tempi d'oro di wow, ma non capisco perchè piaccia così tanto e a così tanti (tralasciando la difficoltá dell'enconter).

Concordo con Doomfire, Illidan è "amato" per WC3 non certo per quello schifo di TBC che lo ha semplicemente insultato e reso un pirla qualunque.. sigh
    0
  • Greymane 27 febbraio 2014, 18:21 Greymane
    BattleTag: Urabrask#2263

“War is our sculptor. And we are prisoners to its design.”
    - Javik [Mass Effect 3]
    Ah ecco allora tutto è più chiaro, perchè non penso si possa "amare" illidan per la TBC XD 0
  • grallenMost Valuable Poster 12 marzo 2014, 12:05 grallen

Aggiornato la scheda dell'eroe dato i cambiamenti e ai talenti nuovi. 1