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    Il Pilone della Conduzione è da qualche tempo sotto osservazione. Il suo effetto gioca ad alti livelli un ruolo troppo rilevante nella competizione inerente ai Varchi Maggiori. Gli sviluppatori sono d'accordo che ci sia uno squilibrio ma non vogliono eliminarli dal gioco, è molto divertente trovarli e sperimentarne l'effetto.

    Con il prossimo aggiornamento in arrivo sul PTR per la patch 2.1.2 sono previste varie modifiche, vediamole insieme.

    • Il pilone della conduzione sarà meno efficace su bersagli singoli;
    • Su bersagli multipli non ci saranno differenze (forse sarà anche leggermente più performante);
    • Il suo danno sarà collegato alla nostra arma e non al livello del Varco Maggiore nel quale ci troviamo;
    • L'obbiettivo è avere una varietà di piloni nel gioco, nessuno dei quali in grado di determinare il nostro successo o fallimento;
    • Il Pilone della Velocità sarà modificato. Sotto il suo effetto saremo in grado di distruggere porte ed altre barriere in maniera automatica.

    Nevalistis ha scritto
    As we stated previously at BlizzCon, we want to avoid removing Conduit Pylons entirely. Conduits feel awesome and exciting when you get them, and that’s something we want to preserve. Not every player is (or will want to be) a top tier competitor, and it’s important that we retain these exciting moments for everyone. However, we recognize that Conduit is currently too good and we’re planning to nerf it.

    Specifically, we want to lower its effectiveness against single targets. We’re making some changes in the next PTR patch to accomplish this. While you’ll see little to no change (and potentially some improvement) against multiple targets, it will be significantly less useful in single target scenarios. In addition, the damage dealt will scale off your weapon damage instead of the Greater Rift level. This means it will feel strongest at lower tier Greater Rifts, about the same at Greater Rifts that match your level of gear, and less effective at higher Greater Rifts. Overall, it should still feel cool and powerful to use, but not an ultimate game breaker or something you should hedge your entire build around.

    Our intent is that we want there to (a) be a variety of pylons you can encounter and (b) no individual pylon should determine your success or failure. We know that’s not where we’re at right now, but that is the ultimate goal.

    As an unrelated (but nifty) addendum, because sharing is caring: The Speed Pylon will also be changed slightly to automatically destroy breakable objects and doors while you retain the buff. It felt a little weird to run full stop into a door with this buff up, so now you'll just be able to rush right through barricades and the like. Personally, I'm excited to attempt breaking the sound barrier with Warzechian Armguards and Steed Charge on my Crusader with this. Maybe I can break 88 miles per hour!

    Both these changes will be in the next PTR patch, and I highly encourage you to give them both a try once they go live.
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3 commenti
  • Grevier 06 dicembre 2014, 18:44 Grevier
    Messaggi: 5247

    Bloodborne Platinum
    #1
    Devo ammettere che fa sempre il suo effetto correre e vedere EXP, Drops & Gold a gratis cadere per terra.

    Sensazione che il DH Balliste probabilmente prova fisso.
    0
  • Aralcarim 06 dicembre 2014, 20:11 Aralcarim
    Messaggi: 4078

    Nihil credendum nisi prius intellectum.
    #2
    Meno male che non volevano nerfarlo :D 0
  • marco81 07 dicembre 2014, 22:28 marco81
    BattleTag: Elusion#2300
    Messaggi: 148

    Diablo 3 : trial record 74 rank Keys , prima dell'uscita della patch 2.3.
    #3
    Per me bastano che si diano una mossa a far uscire sta patch , per tornare a farmare gli "Ancient items " nei varchi . Dopo aver trovato una build personale con il crociato con danno contro gli elitè del 100 % che si shottano in 2 secondi ho voglia di riprovarla ;) 0
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